Obchodní podmínky
Zákazník odesláním své objednávky přijímá a uznává naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Všechny odeslané objednávky považujeme za závazné. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí, není skladem nebo se výrazně změnila jeho cena.
Ceny uvedené u každého výrobku jsou včetně DPH. U objednávky nad 1.500,- Kč neúčtujeme žádné zasilatelské náklady.
Potvrzení objednávky
Každá zaslaná objednávka bude potvrzena e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě, že potvrzující e-mail neobdržíte, nebyla zřejmě Vaše objednávka správně odeslána.
Zrušení objednávky
Zákazník má právo objednávku stornovat do 4 hodin od odeslání.
Způsob platby a doručení po ČR
Objednané zboží vám zasíláme prostřednictvím zasilatelské společnosti PPL nebo České pošty, případně si jej můžete osobně odebrat na naší prodejně Textil - galanterie, Osvobození 79, 517 71 České Meziříčí, Po - Pá od 8.00 do 16.00 hodin.
Osobní odběr v prodejně - Osvobození 79, 517 71 České Meziříčí Zdarma
Balíkovna Česká pošta - platba předem (převodem, kartou) - výdejní místo 77,00 Kč (s DPH)
Balíkovna Česká pošta - dobírka (kartou, hotově) - výdejní místo 96,00 Kč (s DPH)
Česká pošta Balík do ruky - platba předem (převodem, kartou) 140,00 Kč (s DPH)
Česká pošta Balík do ruky - dobírka (platba kartou, hotovost) 210,00 Kč (s DPH)
Česká pošta Balík na poštu - platba předem (převodem, kartou) 119,00 Kč (s DPH)
Česká pošta Balík na poštu - dobírka (platba kartou, hotově) 190,00 Kč (s DPH)
PPL - platba předem (převodem, kartou) - výdejní místa 70,00 Kč (s DPH)
PPL - dobírka zásilky do výdejních míst ( kartou, hotovost) 90,00 Kč (s DPH)
PPL - platba předem (převodem, kartou) - soukromá adresa 120,00 Kč (s DPH)
PPL - dobírka na soukromou adresu (platba kartou, hotovost) 140,00 Kč (s DPH)
Dodací lhůta po ČR
Vaše zakázka bude zpracována a zboží odesláno do 4 pracovních dnů od přijetí objednávky. U platby bankovním převodem může dojít ke zpoždění s dodáním zboží oproti dobírce.
Způsob platby a doručení do zahraničí a na Slovensko
Platbu za zboží je možné provést pouze předem bankovním převodem. Poštovné bude vypočítané dle tarifu přepravní společnosti (7 - 10 eur).
Pouze pro Slovensko: 1x měsíčně je možné poslat zboží přímo ze Slovenska dle tarifu místní přepravní společnosti, případně osobní odběr - tel. nebo emailová domluva.
Dodací lhůta do zahraničí
Zásilka bude odeslána ihned po uhrazení (zaslání potvrzení o úhradě) faktury.
Reklamace - reklamační řád
V případě, že Vám bude balík doručen s viditelným poškozením, nepřebírejte ho od dopravce. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě nebude brán zřetel, reklamaci budete moci uplatnit pouze u dopravce.
V případě vad, které se vyskytnou v záruční době, je kupující povinen neprodleně se obrátit s detaily závady a popřípadě také fotografiemi na obchodní oddělení tel.: 724 827 432. Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 2 dnů po převzetí zboží. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady přiměřená podle druhu výrobku. Kupující prokáže původ zboží při vyřizování reklamace příslušnou fakturou a číslem objednávky. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím výslovně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Po uznání reklamace budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží zpět na adresu dodavatele. Při vrácení zboží či zasílání k opravě si kupující vede ve vlastním zájmu tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Zboží by mělo být pokud možno nejlépe v původním obalu nebo obalu, který zabrání poškození zboží při přepravě, v úplném stavu. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží Vám bude vrácena na uvedený bankovní účet.
Reklamační řád se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákona o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího na odpovědnosti za vady (dále jen reklamace). Tento reklamační řád platí mezi prodávajícím - ATLAS-SBTI Co. Ltd., s.r.o. se sídlem Vorlova 44, 517 73 Opočno a kupujícím - zákazníkem internetového obchodu www.hejzlar.cz
Vrácení zboží
Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané, musí být zabaleno v originálním balení. Po předchozí domluvě zašlete zboží spolu s daňovým dokladem zpět na adresu dodavatele, ale ne na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Po doručení a kontrole zboží zašleme částku odpovídající kupní ceně (vyjma zasilatelských nákladů) zákazníkovi na uvedený bankovní účet.
Mimosoudní vyřizování stížností
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ:000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.
UPOZORNĚNÍ
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč, tj. celkem 330,- Kč včetně DPH. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.
Doručení balíku, popis služby
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
- Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
- Zásilku lze doručit i na PPL ParcelShop, v objednávce si vyberte Výdejní místo PPL.
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
- Zásilku na dobírku zaplatíte i kartou.
Převzetí a reklamace
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL
- Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).